ابزار وبمستر

جمعه, ۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۰ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار دل من دل تو از مرتضی پاشایی

کد آوای انتظار دل من دل تو از مرتضی پاشایی

کد آوای انتظار همراه اول|آوای انتظار یکی بود یکی نبود|آوای انتظار آلبوم یکی هست مرتضی پاشایی

کد آوای انتظار یکی بود یکی نبود از مرتضی پاشایی

کد آوای انتظار مرتضی پاشایی

--------- مشخصات کد ---------

       کد : 63074       

نام اثر : دل من دل تو
نام صاحب اثر : مرتضی پاشایی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

تورو میبینمو حول میکنم

همه چیو تحمل میکنم

تو خیالم آخه مال منی

تو که فقط تو خیال منی

واسه دیدن تو دنیارو بهم میریزم

دیگه راهی نموند بیا پیشم عزیزم

اگه عاشق مثل دل من دل تو

اگه دوست داری حتی یه ذره منو

اگه حس منو تو هم حس میکنی

چی میشه یه دفعه بگی مال منی

نزار تنها بمونم بیا آروم جونم

دیگه بی تو نمیتونم

ببین ابریه چشمام بزار دست توی دستام

قد دنیا تورو میخوام

اگه حواست پیش منه اگه چشات بهم زل میزنه

اگه تو هم به من فکر میکنی

چرا میخوای بری دل بکنی؟

اخه چشمای تو به خدا دروغ نمیگه

منو دوست داری خوب بگو یه بار دیگه

اگه عاشق مثل دل من دل تو

اگه دوست داری حتی یه ذره منو

اگه حس منو تو هم حس میکنی

چی میشه یه دفعه بگی مال منی

نزار تنها بمونم بیا آروم جونم

دیگه بی تو نمیتونم

ببین ابریه چشمام بزار دست توی دستام

قد دنیا تورو میخوام

تو رو میبینمو حول میکنم

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار مرتضی پاشایی

کد آوای انتظار همراه اول

۹۵/۰۹/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی