ابزار وبمستر

سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۵ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار دوباره دل داد از مهدی مقدم

کد آوای انتظار دوباره دل داد از مهدی مقدم

کد آوای انتظار|کد آوای انتظار همراه اول|کد آوای انتظار دوباره دل داد مهدی مقدم|کد آوای انتظار مهدی مقدم|کد آوای انتظار دوباره دل داد

کد آوای انتظار همراه اول دوباره دل داد از مهدی مقدم

کد آوای انتظار مهدی مقدم

---------- مشخصات کد -----------

نام اثر :دوباره دل داد
نام صاحب اثر : مهدی مقدم

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

------------ پخش آنلاین -----------

دوباره دل داد (1)  کد: 81543

دوباره دل داد (2)  کد: 81544
                

--------- متن آهنگ ---------

اونی که پشت پنجره تو انتظاره
کاری بجز دیدن تو دیگه نداره
تا وقتی از راه برسی اینجا میشینه
این ساعتا سخته ولی براش شیرینه

هوایی که دلم میخواد ، با عطر تو داره میاد
با دیدن نگات باید ، دوباره دل داد

دنباله یه جمله دارم همش میگردم
وقتی که اینجا میرسی بهت بگم من
چی بهتر از دوست دارم میشه بهت گفت
آره فقط بهت میگم
دوست دارم من..

هوایی که دلم میخواد ، با عطر تو داره میاد
با دیدن نگات باید ، دوباره دل داد

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

آوای انتظار دوباره دل داد مهدی مقدم

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آهنگ پیشواز همراه اول مهدی مقدم

کد آوای انتظار مهدی مقدم

کد آوای انتظار همراه اول

۹۵/۰۷/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی