کد آوای انتظار همراه اول|کد آوای انتظار حسین توکلی|کد آوای انتظار دوتایی حسین توکلی|آوای انتظار دوتایی

آوای انتظار همراه اول دوتایی از حسین توکلی

دو تایی از حسین توکلی

--------- مشخصات کد ---------

   کد : به محض انتشار توسط اپراتور همراه اول قرار خواهد گرفت

نام اثر : دوتایی
نام صاحب اثر : حسین توکلی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

دوباره واسه دیدن تو بی قراره دلی که طاقتشو نداره

دیدی چجوری شدم هوایی هوایی هوایی

دوباره بیا و دلمو زیر و رو کن با خودم همه چیو شروع کن

بیا تو و هوای دوتایی یه روزی یه جایی

دیوونه ی منی افت نفسام تو که میای تندتر میزنه

دستمو بگیر به همه بگو ، بگو فقط این عشق منه

عاشق توام کی مگه بجز خود تو همه دنیای منه

تو دلم بجات میدونی چشات داره یه شهرو بهم میزنه

♫♫♫♫♫♫

کنارت تپش دلم یجور دیگس خیالم راحته که یکی هست

که بمونه تا آخر دنیا کنارم همینجا

تو چشمات چی داری که شده شب و روزم

که تو خیال منی هنوزم نمیگیره کس دیگه جالتو تا دارم هواتو

دیوونه ی منی افت نفسام تو که میای تندتر میزنه

دستمو بگیر به همه بگو ، بگو فقط این عشق منه

عاشق توام کی مگه بجز خود تو همه دنیای منه

تو دلم بجات میدونی چشات داره یه شهرو بهم میزنه

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir
منبع: pishvazsara.blog.ir