کد آوای انتظار همراه اول|کد آوای انتظار طاقت ندارم|کد آوای انتظار میثم ابراهیمی|کد آوای انتظار همراه اول میثم ابراهیمی|کد آوای انتظار طاقت ندارم میثم ابراهیمی|کد آهنگ پیشواز میثم ابراهیمی طاقت ندارم

کد آوای انتظار همراه اول طاقت ندارم از میثم ابراهیمی

کد آوای انتظار همراه اول میثم ابراهیمی

--------- مشخصات کد ---------

       کد : 85313 

نام اثر : طاقت ندارم 
نام صاحب اثر : میثم ابراهیمی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

        

--------- متن آهنگ ---------

حسی که دارم به عشقت مثل حسای دیگه ام نیست
که دلم تورو می خوادت این قدر
مَحرم نمی بینم به جز تو که تنها کس ام می شی وباید همه حرفا رو بهت زد
هر سال همین موقع کنار تو دنیام عوض می شه و حضورتو یادم میارم
قلبم برای دیدن تو بازم بی نفس می شه و بدون تو طاقت ندارم
با این که دورم از دلت تنهاترم نمی کنی هیچ موقع مهربونی قلبتو کم نمی کنی
این همه دورم از تو و چترت رو شونه ی منه همیشه سایه بونمی
هر وقت که بارون می زنه

دوس دارم ببینمت هر چی آرزو دارم بگم برات درد و دل کنم باهات
وقتی می پیچه تو این روزا هوات وقتی نزدیک توام می شه از تموم دنیا دست کشید
می شه باز نفس کشید با تو می شه باز به آسمون رسید

با این که دورم از دلت تنهاترم نمی کنی هیچ موقع.مهربونی قلبتو کم نمی کنی
این همه دورم از تو و چترت رو شونه ی منه همیشه سایه بونمی
هر وقت که بارون می زنه

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir