ابزار وبمستر

يكشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۵۰ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار عشق من باش از بهنام صفوی

کد آوای انتظار عشق من باش از بهنام صفوی

کد آوای انتظار همراه اول|کد آوای انتظار بهنام صفوی|کد آوای انتظار بهنام صفوی عشق من باش|کد آوای انتظار همراه اول عشق من باش از بهنام صفوی|متن آهنگ عشق من باش بهنام صفوی|کد آوای انتظار البوم عشق من باش بهنام صفوی

کد آوای انتظار همراه اول عشق من باش از بهنام صفوی

کد آوای انتظار بهنام صفوی

---------- مشخصات کد -----------

نام اثر : عشق من باش
نام صاحب اثر : بهنام صفوی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

------------ پخش آنلاین -----------

عشق من باش(1)  کد: 32000

عشق من باش(2)  کد: 32001

عشق من باش(3)  کد: 32002
                

--------- متن آهنگ ---------

خوب من ، می خوامت ، آرزومه بیام تو خوابت
عزیزم بخندی ، بشم محو صورت ماهت
دوست دارم بمیرم اما اون اشکاتو نبینم
بردی تو دیگه قلب من ، می خوام اون دستاتو بگیرم
عشق من باش ، جون من باش
نذاری یه روز این دلو تنهاش
ای دیوونه ، دوست دارم
نمی تونم از تو چشم بردارم
عشق من با تو شادم ، آخه نمی ری تو از یادم
روزی که تو رو دیدم ، دلمو به دل تو دادم
حالا من می دونم ، بی تو یه لحظه نمی تونم
تا دنیا باشه پا برجا ، به پای عشقت می مونم
عشق من باش ، جون من باش
نذاری یه روز این دلو تنهاش
ای دیوونه ، دوست دارم
نمی تونم از تو چشم بردارم
برای داشتن تو حتی واسه یه لحظه
جونمو ، زندگیمو بدم ، بازم می ارزه
دلم می لرزه
عشق من باش ، جون من باش
نذاری یه روز این دلو تنهاش
ای دیوونه ، دوست دارم
نمی تونم از تو چشم بردارم
عشق من باش ، جون من باش
نذاری یه روز این دلو تنهاش
ای دیوونه ، دوست دارم
نمی تونم از تو چشم بردارم
عشق من باش (عشق من باش)

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

آوای انتظار آلبوم عشق من باش بهنام صفوی

آوای انتظار عشق من باش بهنام صفوی

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار بهنام صفوی

کد آوای انتظار جدید بهنام صفوی

کد آوای انتظار همراه اول

۹۵/۰۸/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی