ابزار وبمستر

پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۵ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار غیر معمولی محسن چاوشی

کد آوای انتظار غیر معمولی محسن چاوشی

کد آوای انتظار محسن چاوشی|کد آوای انتظار همراه اول|کد اوای انتظار محسن چاوشی غیر معمولی|کد اوای انتظار جدید محسن چاوشی|کد آهنگ پیشواز همراه اول غیر معمولی از محسن چاوشی|متن آهنگ غیر معمولی محسن چاوشی

کد آوای انتظار غیر معمولی از محسن چاوشی

کد آوای انتظار غیر معمولی محسن چاوشی

--------- مشخصات کد ---------

     کد : 30883   

نام اثر : غیر معمولی
نام صاحب اثر : محسن چاوشی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

    

------------ متن آهنگ ------------

دوستیه ساده ما غیر معمولی شد
نمیدونم اون روز تو وجودم چی شد
نمیدونم چی شد که وجودم لرزید
دل من این حسو از تو زودتر فهمید
تو که باشی پیشم دیگه چی کم دارم
چه دلیلی داره از تو دست بردارم
بین ما کی بیشتر عاشق من یا تو؟
هرچی شد از حالا همه چیزش با تو
دیگه دست من نیست بستگی داره به تو
بستگی داره که تو تا کجا دوسم داری؟
بستگی داره که تو تا چه روزی بتونی
عاشق من بمونی منو تنها نزاری
دست من نبود اگه اینجوری پیش اومد
میدونستم خوبی ولی نه تا این حد
انگاری صد ساله که تورو میشناسم
واسه اینه انقد روی تو حساسم
من احساساتی به تو آدت کردم
هرجا باشم آخر به تو برمیگردم
دیگه دست من نیست بستگی داره به تو
بستگی داره که تو تا کجا دوسم داری؟
بستگی داره که تو تا چه روزی بتونی
عاشق من بمونی منو تنها نزاری
دیگه دست من نیست بستگی داره به تو
بستگی داره که تو تا کجا دوسم داری؟
بستگی داره که تو تا چه روزی بتونی
عاشق من بمونی منو تنها نزاری

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

آوای انتظار غیر معمولی از محسن چاوشی

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار محسن چاوشی

کد آوای انتظار همراه اول

کد اوای انتظار جدید محسن چاوشی

۹۵/۰۷/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی