ابزار وبمستر

جمعه, ۲۱ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۲۲ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار مخاطب خاص از علی عبدالمالکی

کد آوای انتظار مخاطب خاص از علی عبدالمالکی

کد آوای انتظار همراه اول|آوای انتظار آلبوم مخاطب خاص|آوای انتظار مخاطب خاص علی عبدالمالکی

کد آوای انتظار همراه اول مخاطب خاص از علی عبدالمالکی

مخاطب خاص علی عبدالمالکی

--------- مشخصات کد ---------

       کد : 76654       

نام اثر : مخاطب خاص
نام صاحب اثر : علی عبدالمالکی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

من تو رو دلم می خواد دوست دارمت

خنده هات بهت میاد دوست دارمت

اگه حتی تو منو یکم بخوای من تو رو خیلی زیاد دوست دارمت

تو رو واسه خوبیات دوست دارمت

واسه مهربونیات دوست دارمت

داری منو می کشی با اون چشات 

واسه عاشق کشی هات دوست دارمت

آهای مخاطب خاص دلم یهو تو رو خواست

برای این دل من نذاشتی هوش و حواس

آهای مخاطب خاص اجازه دست شماست

قبوله هرچی بگی عاشقت اینجوریاست

من تو رو دلم می خواد دوست دارمت

خنده هات بهت میاد دوست دارمت

اگه حتی تو منو یکم بخوای من تو رو خیلی زیاد دوست دارمت

تو رو واسه خوبیات دوست دارمت

واسه مهربونیات دوست دارمت

داری منو می کشی با اون چشات 

واسه عاشق کشی هات دوست دارمت

آهای مخاطب خاص دلم یهو تو رو خواست

برای این دل من نذاشتی هوش و حواس

آهای مخاطب خاص اجازه دست شماست

قبوله هرچی بگی عاشقت اینجوریاست

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

آوای انتظار آلبوم مخاطب خاص علی عبدالمالکی

آوای انتظار مخاطب خاص علی عبدالمالکی

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آهنگ پیشواز همراه اول علی عبدالمالکی

کد آوای انتظار علی عبدالمالکی

کد آوای انتظار همراه اول

۹۵/۰۸/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی