کد آوای انتظار همراه اول|کد آهنگ پیشواز همراه اول پویا بیاتی|آوای انتظار مروارید پویا بیاتی

کد آوای انتظار همراه اول مروارید از پویا بیاتی

پویا بیاتی

--------- مشخصات کد ---------

کد: 89642

نام اثر :  مروارید
نام صاحب اثر : پویا بیاتی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

ممنونم از چشمی که واسه دیدن من باز کردی
خندیدیو شیرین ترین صبح منو آغاز کردی
حالم سر جاشه تو که باشی همیشه در کنارم
تنهات نمیذارم تو هم نرو تنها نذارم
آواز میشی تا به من ثابت کنی چه دلنوازی
آوار میشم تا منو از آجر اول بسازی
دریایی و تعریف تو از ماهیا خیلی شنیدم
دریایی و من بی نهایت در تو مروارید دیدم
آواز میشی تا به من ثابت کنی چه دلنوازی آوار میشم تا منو از آجر اول بسازی
دریایی و تعریف تو از ماهیا خیلی شنیدم دریایی و من بی نهایت در تو مروارید دیدم

حرفی بزن شعری بخون کام جهانم رو عسل کن
بی من نرو با من بمون خال منو ضرب المثل کن
هر وقت میبینی منو حالم غرور انگیز میشه
هر وقت که چشماتو میگیری ازم پاییز میشه
آواز میشی تا به من ثابت کنی چه دلنوازی
آوار میشم تا منو از آجر اول بسازی
دریایی و تعریف تو از ماهیا خیلی شنیدم
دریایی و من بی نهایت در تو مروارید دیدم
آواز میشی تا به من ثابت کنی چه دلنوازی آوار میشم تا منو از آجر اول بسازی
دریایی و تعریف تو از ماهیا خیلی شنیدم دریایی و من بی نهایت در تو مروارید دیدم

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir