ابزار وبمستر

جمعه, ۲۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۱۱ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار من خود آن سیزدهم محسن چاوشی

کد آوای انتظار من خود آن سیزدهم محسن چاوشی

کد آوای انتظار همراه اول|کد آوای انتظار محسن چاوشی|کد آوای انتظار من خود آن سیزدهم از محسن چاوشی|کد آوای انتظار محسن چاوشی به نام من خود آن سیزدهم|کد آهنگ پیشواز محسن چاوشی|متن آهنگ من خود آن سیزدهم محسن چاوشی

کد آوای انتظار من خود آن سیزدهم از محسن چاوشی

کد آوای انتظار من خود آن سیزدهم محسن چاوشی

---------- مشخصات کد -----------

                                                                                  کد : 31286

نام اثر : من خود آن سیزدهم
نام صاحب اثر : محسن چاوشی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

------------ پخش آنلاین -----------
        

--------- متن آهنگ ---------

یار و همسر نگرفتم که گرو بود سرم

تو شدی مادر و من با همه پیری پسرم

تو جگر گوشه هم از شیر بریدی

و هنوزمن بیچاره همان عاشق خونین جگرم

خون دل میخورم و چشم نظر بازم جام

جرمم این است که صاحبدل و صاحب نظرم

منکه با عشق نراندم به جوانی هوسی

هوس عشق و جوانی است به پیرانه سرم

پدرت گوهر خود تا به زر و سیم فروخت

پدر عشق بسوزد که درآمد پدرم

عشق و آزادگی و حسن و جوانی و هنر

عجبا هیچ نیارزید که بی سیم و زرم

هنرم کاش گره بند زر و سیم بود

که به بازار تو کاری نگشود از هنرم

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر

من خود آن سیزدهم کز همه عالم بدرم

تا به در و دیوارش تازه کنم عهد قدیم

گاهی از کوچه معشوقه خود می گذرم

تو از آن دگری رو مرا یاد تو بس

خود تو دانی که من از کان جهانی دگرم

از شکار دگران چشم و دلی دارم سیر

شیرم و جوی شغالان نبود آبخورم

خون دل موج زند در جگرم چون یاقوت

شهریارا چکنم لعلم و والا گهرم

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

آوای انتظار من خود آن سیزدهم محسن چاوشی

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار محسن چاوشی

کد آوای انتظار همراه اول

کد اوای انتظار جدید محسن چاوشی

۹۵/۰۷/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی