ابزار وبمستر

چهارشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۰۲ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار نرو از پویا بیاتی

کد آوای انتظار نرو از پویا بیاتی

کد آوای انتظار همراه اول|کد آهنگ پیشواز همراه اول پویا بیاتی|آوای انتظار نرو پویا بیاتی

کد آوای انتظار همراه اول نرو از پویا بیاتی

پویا بیاتی

--------- مشخصات کد ---------

کد: 89644

نام اثر :  نرو
نام صاحب اثر : پویا بیاتی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------
نرو بخش اول| کد: 89644
نرو بخش دوم| کد: 89647

--------- متن آهنگ ---------

مگه هست عشقی که توش غم نباشه

غمو عشق باهم رفیق شفیقه

یه زخمایی روی دل آدما هست که

درمون نمیشن از بس عمیقن

به چشمام که شرمنده شونم همیشه

تو اون زخمی هستی که جاش خوب نمیشه دیگه

دیگه بعد تو قلبمو دوست ندارم

ولی قلب عاشق همه زندگیشه

نرو با دلم بد نکن عشقمو رد نکن من تو رو میپرستم

نرو اینجوری بیخبر آرزومو نبر بخدا خیلی خسته م

نرو با دلم بد نکن عشقمو رد نکن من تو رو میپرستم

نرو اینجوری بیخبر آرزومو نبر بخدا خیلی خسته م

گمونم ندیدی که خاموش و خسته م

چه دوست دارم هایی که موند رو دستم

گمونم ندیدی چجوری شکستم

شکستم ولی دل به هیشکی نبستم

من از عشق با طعم دلشوره سیرم

گرفتار این حسرت ناگزیرم

بری من سراغتو از کی بگیرم

یا پیشم بمون یا دعا کن بمیرم

نرو با دلم بد نکن عشقمو رد نکن من تو رو میپرستم

نرو اینجوری بیخبر آرزومو نبر بخدا خیلی خسته م

نرو با دلم بد نکن عشقمو رد نکن من تو رو میپرستم

نرو اینجوری بیخبر آرزومو نبر بخدا خیلی خسته م

بخدا خیلی خسته م

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

آوای انتظار نرو پویا بیاتی

کد آوای انتظار همراه اول

کد آوای انتظار پویا بیاتی

۹۵/۰۸/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی