ابزار وبمستر

دوشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۱ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار نفس از مرتضی پاشایی

کد آوای انتظار نفس از مرتضی پاشایی

کد آوای انتظار همراه اول|آوای انتظار نفس|آوای انتظار زنده یاد مرتضی پاشایی

کد آوای انتظار نفس از مرتضی پاشایی

کد آوای انتظار مرتضی پاشایی

--------- مشخصات کد ---------

       کد : 63076       

نام اثر :نفس
نام صاحب اثر : مرتضی پاشایی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

چشات منو داده به دستایِ باد
دلم عشقِ تو از کی بخواد
دلِ تو با دلم به سادگی راه نمیاد
ببین دلِ من درارو رو همه بست
تو دلم کی به جز تو نشست
آخه عاشقتم تو به عاشقی میگی هوس
همش هوسه تو رو دارِ دلم
دیوونته چاره ندارِ دلم
به تو دل رو بسته دوباره دلم
عشقِ تو کارِ دلم
نفس نفسم تو رو داد میزنه
نفس توی سینه صدات میزنه
نگاه تو مثلِ جوابِ منه
به تعبیرِ خوابِ منه
دلم دیگه درگیرِ عاشقییه
تویِ قلبِ تو آخه کیه
که بهم نمیگی ما دوتا دلمون یکییه
نذار دیگه سر به سرِ دلِ من
اگه در به درِ دلِ من
ولی جایِ توئه دیگه تو دلِ غافلِ من
آره هوس تو رو داره دلم
دیوونته چاره نداره دلم
به تو دل رو بسته دوباره دلم
عشقِ تو کارِ دلم
نفس نفسم تو رو داد میزنه
نفس توی سینه صدات میزنه
نگاه تو مثلِ جوابِ منه
به تعبیرِ خوابِ منه

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار مرتضی پاشایی

کد آوای انتظار همراه اول

۹۵/۰۹/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی