کد آوای انتظار همراه اول|آوای انتظار مهدی یراحی|کد آوای انتظار نگو نگفتی مهدی یراحی|نگو نگفتی

آوای انتظار همراه اول نگو نگفتی از مهدی یراحی

آلبوم آینه قدی از مهدی یراحی

--------- مشخصات کد ---------

نام اثر : نگو نگفتی
نام صاحب اثر : مهدی یراحی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------
نگو نگفتی بخش اول| کد: 90521
نگو نگفتی بخش دوم| کد: 90522

--------- متن آهنگ ---------

من گفته بودم ازم جدا شی دیوونه میشم نگو نگفتی نگو نگفتی نگو نگفتی

گفتم توو غربت با درد و حسرت هم خونه میشم نگو نگفتینگو نگفتی نگو نگفتی

بغضت دلیل دیوونگیمه گفتم نباشی این زندگیمه نگو نگفتی

گفتی بسازم با روزگارم گفتم محاله طاقت بیارم نگو نگفتی

بغضت دلیل گفتم نباشی این زندگیمه نگو نگفتی

گفتی بسازم با روزگارم گفتم محاله طاقت بیارم نگو نگفتی

گفتی بسازم با روزگارم گفتم محاله طاقت بیارم نگو نگفتی

دیگه با گریه هم خالی نمی شم نگاه کن با غرور من چه کردی

یه کاری با دلم کردی که حتی به حال من خودت هم گریه کردی گریه کردی

بغضت دلیل دیوونگیمه گفتم نباشی این زندگیمه نگو نگفتی

گفتی بسازم با روزگارم گفتم محاله طاقت بیارم نگو نگفتی

گفتم نباشی این زندگیمه نگو نگفتی

گفتی بسازم با روزگارم گفتم محاله طاقت بیارم نگو نگفتی

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir
منبع: pishvazsara.blog.ir