ابزار وبمستر

شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۵ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار همراه اول دوست دارم میثم ابراهیمی

کد آوای انتظار همراه اول دوست دارم میثم ابراهیمی

کد آوای انتظار همراه اول|کد آوای انتظار دوست دارم|کد آوای انتظار میثم ابراهیمی|کد آوای انتظار همراه اول میثم ابراهیمی|کد آوای انتظار دوست دارم میثم ابراهیمی|کد آهنگ پیشواز میثم ابراهیمی دوست دارم

کد آوای انتظار همراه اول دوست دارم از میثم ابراهیمی

کد آوای انتظار همراه اول میثم ابراهیمی

--------- مشخصات کد ---------

       کد دوست دارم بخش(1) : 83021

       کد دوست دارم بخش(2) : 83022

نام اثر : دوست دارم
نام صاحب اثر : میثم ابراهیمی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

دوست دارم بخش(1) : 83021


دوست دارم بخش(2) : 83022


   --------- متن آهنگ ---------

امروز پر از شوقه چشمایه من
با تو پر از عشقه روزایه من
نبض من داره با نفسات میزنه
قلب من تو هر تپش صدات میزنه
چشم من پز از برق نگاه توعه
قلب من همیشه چشم به راه توعه
دوستت دارم
خیلی دلم تنگه برات
جونم بسته به اون چشات
میمیرم واسه خنده هات
دوست دارم
دوست دارم تو رو حتی بیشتر از خودم
میمیرم دور شم ازت یه کم
من تا دیدم عاشقت شدم
دوست دارم

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آهنگ پیشواز همراه اول میثم ابراهیمی

کد آوای انتظار دوست دارم میثم ابراهیمی

کد آوای انتظار میثم ابراهیمی

کد آوای انتظار همراه اول

۹۵/۰۷/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی