ابزار وبمستر

دوشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۰۹ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار همراه اول عشق منی علی ارشدی

کد آوای انتظار همراه اول عشق منی علی ارشدی

کد آوای انتظار همراه اول|کد آوای انتظار  علی ارشدی|کد آوای انتظار عشق منی از علی ارشدی|کد آوای انتظار علی ارشدی به نام عشق منی|کد آهنگ پیشواز همراه اول علی ارشدی|کد آوای انتظار عشق منی از علی ارشدی

کد آوای انتظار همراه اول آهنگ عشق منی از علی ارشدی

کد آوای انتظار همراه اول عشق منی علی ارشدی


کد : 82371    

نام اثر : عشق منی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز


پخش آنلاین



متن آهنگ
عشق منی همه حرفام توی چشمام پیداست
اسم منو دوباره صدا بزن با احساس
عشق منی یه نفس بدون تو می میرم
عاشقتم زندگیمی با تو جون می گیرم
هر جا بری خودم و به تو می رسونم
هر چی بگی جونت بستست به جونم
شب و روز من تویی به فکرتم همیشه
دل من به هیشکی جز تو وابسته نمیشه
هر جا بری همیشه به توئه حواسم
هر چی بگی حرفات شیرینه واسم
غصه هام و می بری وقتی میای کنارم
می دونی کنار تو چه حس خوبی دارم

عشق منی وقتی ساکتی دلم می گیره
خوب می دونی نباشی زندگی از دست میره
عشق منی تو که نیستی دل من آشوبه
خوب می دونی پیش تو حالم خوبه
هر جا بری همیشه به توئه حواسم
هر چی بگی جونت بستست به جونم
شب و روز من تویی به فکرتم همیشه
دل من به هیشکی جز تو وابسته نمیشه
غصه هام و می بری وقتی میای کنارم
می دونی کنار تو چه حس خوبی دارم

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

کد آهنگ پیشواز علی ارشدی

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آهنگ پیشواز همراه اول علی ارشدی

کد آوای انتظار عشق منی علی ارشدی

کد آوای انتظار علی ارشدی

کد آوای انتظار همراه اول

۹۵/۰۷/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی