کد آوای انتظار همراه اول|کد آوای انتظار مهدی شکوهی|کد آوای انتظار چشماتو از مهدی شکوهی|کد آوای انتظار مهدی شکوهی به نام چشماتو|کد آهنگ پیشواز همراه اول مهدی شکوهی|کد آوای انتظار چشماتو از مهدی شکوهی

کد آوای انتظار همراه اول آهنگ چشماتو از مهدی شکوهی

کد آوای انتظار همراه اول مهدی شکوهی چشماتو

چشماتو بخش1   کد: 87169  

چشماتو بخش2   کد: 87170

نام اثر : رویاهای دیروز

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز


*پخش آنلاین*


چشماتو بخش1   کد: 87169  



چشماتو بخش2   کد: 87170



متن آهنگ
نفس تو واسم نفسه
واسه من همین لحظه بسه
که یدفه حتی یدفه
دسم به دسه تو برسه
تو که همه دنیای منی
دلیل این عاشق شدنی
تو قفس چشمای منی
نمیشه دیگه پر بزنی
چشماتو لحظه ای که دیدم
غیر از تو از همه بریدم
من تو خواب عکستو میدیدم
خودتو دیدم از خواب پریدم
چشماتو لحظه ای که دیدم
غیر از تو از همه بریدم
من تو خواب عکستو میدیدم
خودتو دیدم از خواب پریدم
نمیبینی این قلب منه
این درو اون در میزنه
که تو بگی آره به چشات
دیوونه عاشق شدنه
سرتو بچرخون طرفم
نمیدونی من بی طرفم
مگه نمیخونی تو چشام
نمیدونی از.تو چی میخوام
چشماتو لحظه ای که دیدم
غیر از تو از همه بریدم
من تو خواب عکستو میدیدم
خودتو دیدم از خواب پریدم
چشماتو لحظه ای که دیدم
غیر از تو از همه بریدم
من تو خواب عکستو میدیدم
خودتو دیدم از خواب پریدم

نمیبینی این قلب منه
این درو اون در میزنه
که تو بگی آره به چشات
دیوونه عاشق شدنه
سرتو بچرخون طرفم
نمیدونی من بی طرفم
مگه نمیخونی تو چشام
نمیدونی از.تو چی میخوام
چشماتو لحظه ای که دیدم
غیر از تو از همه بریدم
من تو خواب عکستو میدیدم
خودتو دیدم از خواب پریدم
چشماتو لحظه ای که دیدم
غیر از تو از همه بریدم
من تو خواب عکستو میدیدم
خودتو دیدم از خواب پریدم

 برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir