ابزار وبمستر

دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۵، ۰۴:۱۰ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار هوا بارونیه علی عبدالمالکی آلبوم مخاطب خاص

کد آوای انتظار هوا بارونیه علی عبدالمالکی آلبوم مخاطب خاص

کد آوای انتظار همراه اول|آوای انتظار آلبوم مخاطب خاص|آوای انتظار هوا بارونیه علی عبدالمالکی

کد آوای انتظار همراه اول هوا بارونیه از علی عبدالمالکی

مخاطب خاص علی عبدالمالکی

--------- مشخصات کد ---------

       کد : 76660       

نام اثر : هوا بارونیه
نام صاحب اثر : علی عبدالمالکی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

هوا بارونیه حال من خود پریشونیه

هوا بارونیه حال من همون که می دونیه

هوا بارونیه قلب من منتظر اونیه

که خودش باعث این همه گریه و داغونیه

هوا بارونیه ، هوا بارونیه 

بیزارم از پاییز و از تموم روزاش

مخصوصا غروباش مخصوصا غروباش

تنها تو خیابون تنها زیر بارون

گریه می کنم من واسه هر دوتامون

واسه هر دوتامون

هوا بارونیه حال من خود پریشونیه

هوا بارونیه حال من همون که می دونیه

هوا بارونیه قلب من منتظر اونیه

که خودش باعث این همه گریه و داغونیه

هوا بارونیه ، هوا بارونیه

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

آوای انتظار آلبوم مخاطب خاص علی عبدالمالکی

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آهنگ پیشواز همراه اول علی عبدالمالکی

کد آوای انتظار علی عبدالمالکی

کد آوای انتظار همراه اول

۹۵/۰۸/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی