ابزار وبمستر

کد آوای انتظار پدر از علیرضا روزگار

کد آوای انتظار همراه اول|آوای انتظار علیرضا روزگار|کد آوای انتظار پدر علیرضا روزگار|آوای انتظار پدر

کد آوای انتظار همراه اول پدر از علیرضا روزگار

کد آوای انتظار پدر از علیرضا روزگار| pishvazsara.blog.ir

--------- مشخصات کد ---------

کد:82172

نام اثر : پدر
نام صاحب اثر : علیرضا روزگار

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

پدر اسمت همیشه روی لب هاست

پدر مهرت همیشه روی دل هاست

پدر دفتر شعر روی تاخچه تنها آرامش قلبم تو شب هاست

پدر یادم نمیره مهربونیت

پدر یادم نمیره هم زبونیت

پدر وقتی که رفتی من شکستم

پدر حرف همس حرف جونیت

پدر وقتی که رفتی من شکستم

پدر حرف همس حرف جونیت

پدر پشتم شکست از رفتن تو

پدر شادی تموم شد تو غم تو

پدر اون همه حرفات.کجا رفت

همه رفتن بعد رفتن تو

♫♫♫♫♫♫

پدر تنها شدم تنهایی سخته

پدر تنهایی هم از دست بخته

پدر از دست بختم گله داره

چرا اون مثل تیکه سنگ سخته

“بعد رفتنت پدر زندگیمو نور قلب من به خاموشی سپرد

بعد رفتنت پدر هستی من سر جاده های بی کسی سپرد”(دو بار)

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار برای پدر

کد آوای انتظار روز پدر

کد آوای انتظار علیرضا روزگار

کد آوای انتظار همراه اول

۹۶/۰۱/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۱)

برای من فعال نشد😒

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی