ابزار وبمستر

سه شنبه, ۷ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۳۲ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار پرتگاه از پویا بیاتی

کد آوای انتظار پرتگاه از پویا بیاتی

کد آوای انتظار همراه اول|کد آهنگ پیشواز همراه اول پویا بیاتی|آوای انتظار پرتگاه پویا بیاتی

کد آوای انتظار همراه اول پرتگاه از پویا بیاتی

پویا بیاتی

--------- مشخصات کد ---------

کد: 89643

نام اثر :  پرتگاه
نام صاحب اثر : پویا بیاتی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

وقتی رفیقای خوب یه آدم میشن گریه های دمادم

دیگه وای به حال غرورت که هی بهش میگی من به بادت ندادم

وقتی همه چیتو از دست دادی توی اوج بی اعتمادی

تازه باورت میشه رو پرتگاه کدوم قله ای ایستادی

آهای اون کسی که توی خاطرات منی دردم اینه کجایی

دارم له میشم زیر آوار دلتنگی و زیر سقف جدایی

دلم تا که وابسته شد زود دلت خسته شد خط کشیدی رو اسمم

اگه خیسه هق هق شدم با تو عاشق شدم

روی اسمته اسمم

♫♫♫

آره زدم زیر گریه دوباره بگین آسمونم بباره

یکی نیست بیاد و شریک غمم باشه دنیا چه بی اعتباره

آره شکستن چقد درد داره بره پا رو قلبت بزاره

الان چند وقته همش کار چشمای من گریه و انتظاره

آهای اون کسی که توی خاطرات منی دردم اینه کجایی

دارم له میشم زیر آوار دلتنگی و زیر سقف جدایی

دلم تا که وابسته شد زود دلت خسته شد خط کشیدی رو اسمم

اگه خیسه هق هق شدم با تو عاشق شدم

روی اسمته اسمم

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار همراه اول

کد آوای انتظار پویا بیاتی

۹۵/۱۰/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی