ابزار وبمستر

شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۵، ۰۹:۴۹ ق.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار کم کم از پازل باند

کد آوای انتظار کم کم از پازل باند

کد آوای انتظار همراه اول|آوای انتظار پازل باند|کد آوای انتظار کم کم پازل باند|آوای انتظار کم کم

کد آوای انتظار همراه اول کم کم از پازل باند

http://www.sarzamindownload.com/images/other_links_icon.pngتمام کد های آوای انتظار پازل باند

کد اوای انتظار پازل باند

--------- مشخصات کد ---------

نام اثر : کم کم
نام صاحب اثر : پازل باند

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------
کم کم بخش اول| کد: 90630
کم کم بخش دوم| کد: 90631

--------- متن آهنگ ---------

کم کم عاشق شد دلمون کم کم ، کم شد فاصلمون

چی شده که حالا تنها شدم با نم نم بارون و اشک خودم

قبلا قلبا خواستی منو حالا از دست دادی دست منو

یدفعه عوض شد حال دلت جا نداره دیگه اشغاله دلت

نپرس چرا دوست دارم نمی دونم خودم با تو چیکار دارم

نپرس چرا دیوونتم دیگه دست از سرت نمیشه بردارم

آخه دوست دارم آخه دوست دارم

کی افتادم از چشم تو از دست دادم هرچی داشتم با یاد تو رفت از یادم

توی قلبت زندونیم اما آزادم

تیکه تیکه قلب منو میچسبونی بهتر از من حال منو تو میدونی

تنها عشقم تا آخر دنیا میمونی

♫♫♫

کم کم کمتر دیدی منو هی کمتر فهمیدیم همو

یدفعه زیاد شد فاصلمون یجورایی سر رفت حوصلمون

اصلا با من کار نداری به موندن من اثرار نداری

همه ی این حرفا بیخودی راحت بگو اصل قضیه چیه

کی افتادم از چشم تو از دست دادم هرچی داشتم با یاد تو رفت از یادم

توی قلبت زندونیم اما آزادم

تیکه تیکه قلب منو میچسبونی بهتر از من حال منو تو میدونی

تنها عشقم تا آخر دنیا میمونی

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

آوای انتظار کم کم پازل باند

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار همراه اول

کد آوای انتظار پازل باند

۹۵/۱۲/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی