کد آوای انتظار همراه اول|آوای انتظار همراه اول حجت اشرف زاده|کد آوای انتظار کوچ|کوچ حجت اشرف زاده

کد آوای انتظار همراه اول کوچ از حجت اشرف زاده

کد آوای انتظار کوچ حجت اشرف زاده

--------- مشخصات کد ---------

   کد : به محض انتشار توسط اپراتور همراه اول قرار خواهد گرفت   

نام اثر : کوچ
نام صاحب اثر : حجت اشرف زاده

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

جذاب ترین حادثه ی زندگیم رفت

دیوانه ی دیوانه ی دیوانگیم رفت

تو می روی و جان عزیز من مغرور

هر لحظه به من دست تکان میدهد از دور

انگار که تو آمده بوده بودی بروی زود

که از روز تولد به تنت بخت سفر بود

با این همه داغی که دلم دید و تباه رفت

من این همه غم را به دلم یاد ندارم

بدرود امیدم نفسم عشق عزیزم

آهسته برو پشت سرت آب بریزم


رویای مرا از دل دنیام گرفتی

من سوختم اما تو که آرام گرفتی

این منظره ی کوچ تو را دست ندارد

این کوچ همین کوچ که برگشت ندارد

با این همه داغی که دلم دید و تباه رفت

من این همه غم را به دلم یاد ندارم

بدرود امیدم نفسم عشق عزیزم

آهسته برو پشت سرت آب بریزم

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir