ابزار وبمستر

پنجشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۲۵ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار گل نازم از فریدون آسرایی

کد آوای انتظار گل نازم از فریدون آسرایی

کد آوای انتظار فریدون آسرایی|کد آوای انتظار همراه اول|آوای انتظار گل نازم فریدون آسرایی|کد آلبوم از تو دورم

کد آوای انتظار گل نازم از فریدون آسرایی

کد آوای انتظار فریدون آسرایی

--------- مشخصات کد ---------

       کد : 73810       

نام اثر : گل نازم
نام صاحب اثر : فریدون آسرایی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

گل نازم تو با من مهربون باش
واسه چشمام پل رنگین کمون باش
اسیر باد و بارونم شب روز
گل این باغ بی نام ونشون باش
من عاشقی دل خونم شکسته ای محزونم
پناه این دل بی آشیون باش
دلم تنگه تو با من مهربون باش
گل نازا ! آسمونم بی ستارست
مثل ابرا دل من پاره پارست
دوباره عطر تو پیچیده در باغ
نفس امشب برام عمر دوبارست
من عاشقی دل خونم شکسته ای محزونم
پناه این دل بی آشیون باش
دلم تنگه تو با من مهربون باش
گل نازم بگو بارون بباره
که چشمات و به یاد من بیاره
تماشای تو زیر عطر بارون
چه با من می کنه امشب دوباره
شب و تنهایی ماه و ستاره .....
من عاشقی دل خونم شکسته ای محزونم
پناه این دل بی آشیون باش
دلم تنگه تو با من مهربون باش ....

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

آوای انتظار گل نازم فریدون آسرایی

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار فریدون آسرایی

کد آوای انتظار همراه اول

۹۵/۰۸/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی