ابزار وبمستر

پنجشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۰۰ ق.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار یاد چشمات امین رستمی

کد آوای انتظار یاد چشمات امین رستمی

کد آوای انتظار همراه اول|آوای انتظار امین رستمی|کد آوای انتظار یاد چشمات امین رستمی|آوای انتظار یاد چشمات

کد آوای انتظار همراه اول یاد چشمات از امین رستمی

http://www.sarzamindownload.com/images/other_links_icon.pngتمام کد های آوای انتظار همراه اول امین رستمی

کد آوای انتظار امین رستمی| pishvazsara.blog.ir

--------- مشخصات کد ---------

   کد : 43716

نام اثر : یاد چشمات
نام صاحب اثر : امین رستمی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

یاد چشمات داره
آتیش می زنه قلب منو
حتی عکسای تو هم
مرهم دردم نمی شه
نمی شه
من دارم کم میارم
دلم دیونه ی تو اِ
تو اِ
رد پای گریه هام
هنوز رو شونه ی تو اِ
تو اِ
نمی تونم ببینم
یکی دیگه عاشقته
نمی تونم ببینم
اسم من از یادت میره
یادت میره
من دارم کم میارم
دلم دیونه ی تو اِ
تو اِ
رد پای گریه هام
هنوز رو شونه ی تو اِ
تو اِ
نمی تونم ببینم
یکی دیگه عاشقته
نمی تونم ببینم
اسم من از یادت میره
یادت میره
یادت میره
یاد چشمات داره
آتیش می زنه قلب منو
حتی عکسای تو هم
مرهم دردم نمی شه

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

آوای انتظار امین رستمی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار همراه اول

۹۶/۰۱/۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی