کد آوای انتظار همراه اول|آوای انتظار حجت اشرف زاده|آوای انتظار یاد یار از حجت اشرف زاده|آوای انتظار یاد یار

کد آوای انتظار همراه اول یاد یار از حجت اشرف زاده

کد آوای انتظار حجت اشرف زاده | pishvazsara.blog.ir

---------- مشخصات کد -----------

کد:82180

نام اثر : یاد یار
نام صاحب اثر : حجت اشرف زاده

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------
 یاد یار | کد: 82180

--------- متن آهنگ ---------

یادت در یادِ من
نامت فریادِ من
بی تو از جان سیرم
می میرم می میرم

بگو چه کنم که در آسمان ستاره ندارم
پر از سخنم تویی و منم چگونه نبارم؟

هر آنکه رسید
گذشت و ندید
الهی نبینم به غیرِ تو را

چنان از خودم
لبالب شدم
که گاهی نبینم به غیرِ تو را

باز آ در چشم من جانم گردد روشن
با تو پایان گیرد این رویا این رویا

زمانه چرا به سنگِ جفا شکسته دلم را؟
تو ای نازنین بیا و ببین در این خانه غم را

هر آنکه رسید
گذشت و ندید
الهی نبینم به غیر تو را

چنان از خودم
لبالب شدم
که گاهی نبینم به غیرِ تو را

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir