ابزار وبمستر

يكشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۱۸ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار محمد علیزاده تیتراژ ماه عسل 96

کد آوای انتظار محمد علیزاده تیتراژ ماه عسل 96

کد آوای انتظار همراه اول|آوای انتظار ماه عسل 96 محمد علیزاده |آوای انتظار  تیتراژ ماه عسل

کد آوای انتظار همراه اول ماه عسل از محمد علیزاده

کد آوای انتظار محمد علیزاده تیتراژ ماه عسل 96

--------- مشخصات کد ---------

کد:هنوز منتشر نشده...به محض انتشار در همین پست قرار خواهد گرفت

نام اثر :ماه عسل
نام صاحب اثر : محمد علیزاده

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

چشاتو برنگردون از منی که اون چشارو دیدم از تو
بگیر دار و ندارمو بگیر هرچی که دارمو فقط نرو
نگام که میکنی حالم با حال آسمون فرقی نداره
دلت وقتی که میگیره میگم امشب باید بارون بباره
نگو توی این شبا نمیدونی من چیه دردم
من که هیچ جایی به جز تو بغلت گریه نکردم
نفسم از نفست چرا یه شب تو این هوا جدا نمیشه
میدونی هیچ کسی غیر از تو برام به خدا خدا نمیشه

♫♫♫♫♫♫

محاله تا ته دنیا کسی جوری که من هر ثانیه مردم بری تو بمیره
محاله یک نفر پیدا شه این عشقو بتونه یک نفس از لحظه های من بگیره
نگو توی این شبا نمیدونی من چیه دردم
من که هیچ جایی به جز تو بغلت گریه نکردم
نفسم از نفست چرا یه شب تو این هوا جدا نمیشه
میدونی هیچ کسی غیر از تو برام به خدا خدا نمیشه
نگو توی این شبا نمیدونی من چیه دردم
من که هیچ جایی به جز تو بغلت گریه نکردم
نفسم از نفست چرا یه شب تو این هوا جدا نمیشه
میدونی هیچ کسی غیر از تو برام به خدا خدا نمیشه

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

آوای انتظار تیتراژ ماه عسل 96

آوای انتظار محمد علیزاده ماه عسل

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار تیتراژ ماه عسل 96

کد آوای انتظار محمد علیزاده

کد آوای انتظار همراه اول

۹۶/۰۳/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۶)

 لطفا کد پیشواز همراه اول اهنگ محمد علیزاده برنانه ماه عسل96
 رو بگذارید
۳۰ خرداد ۹۶، ۰۰:۱۴
پاسخ:
متاسفانه هنوز کد رو منتشر نکردن.به محض انتشار کد در سایت قرار خواهد گرفت
چرا کد این آهنگو نمیزارین؟؟؟
ماه رمضون تموم شد واین کدش نیومد😕😕
۳۰ خرداد ۹۶، ۰۰:۱۴
پاسخ:
متاسفانه هنوز کد رو منتشر نکردن.به محض انتشار کد در سایت قرار خواهد گرفت
دیگه چه بدرد میخوره..ماه رمضون تموم شد
سلام. واقعا چرا نمیذارین این آهنگ رو؟؟؟
به نظر من دیگه نمیخواد چون از اون تب تاب افتاد

خواهش میکنم کد رو بزارین

ممنون میشم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی