ابزار وبمستر

شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۲۲ ق.ظ milad bahrami
کد آهنگ پیشواز کاری کردی احسان خواجه امیری آلبوم سی سالگی

کد آهنگ پیشواز کاری کردی احسان خواجه امیری آلبوم سی سالگی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل|آهنگ پیشواز احسان خواجه امیری|آهنگ پیشواز کاری کردی از آلبوم سی سالگی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل کاری کردی از احسان خواجه امیری

احسان خواجه امیری

--------- مشخصات کد ---------

       کد : 33110534       

نام اثر : کاری کردی
نام صاحب اثر : احسان خواجه امیری

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

کاری کردی که منم مثل خودت ساده بشم

منه مغرور انقدر پیش تو افتاده بشم

کاری کردی بتونم راحت بگم دوست دارم

وقتی استو میگم دست روی قلبم بزارم

حالمو ببین مگه می تونم ازت جدا بشم

تا نفس ندی میبینی من نفس نمی کشم

شبی که گفتی بمون جوری شدم از حس تو

که به یه زندونی بگن آزادی برو

چشمام تو چشماته اما نمی دونم تو گریه می کنی یا من تو بارونم

پیش تو حاضرم از دنیا بگذرم من دنیا اومدم تو رو ببینم و برم

چشمام تو چشماته اما نمی دونم تو گریه می کنی یا من تو بارونم

پیش تو حاضرم از دنیا بگذرم من دنیا اومدم تو رو ببینم و برم

دستتو بده نبض دستت ساعت جهانمه

لمس لحظه هام کنارت بهترین زمانمه

چی بگم بجات آرزویی که میشه رو کنم

چی می خوای بگو منم همونو آرزو کنم

چشمام تو چشماته اما نمی دونم تو گریه می کنی یا من تو بارونم

پیش تو حاضرم از دنیا بگذرم من دنیا اومدم تو رو ببینم و برم

چشمام تو چشماته اما نمی دونم تو گریه می کنی یا من تو بارونم

پیش تو حاضرم از دنیا بگذرم من دنیا اومدم تو رو ببینم و برم

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 7575 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

آهنگ پیشواز ایرانسل کاری کردی احسان خواجه امیری

کد آهنگ پیشواز ایرانسل

کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل

۹۵/۰۸/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی