ابزار وبمستر

سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۷ ب.ظ milad bahrami
کد آهنگ پیشواز گوشی رو بردار تا صدات محسن چاوشی

کد آهنگ پیشواز گوشی رو بردار تا صدات محسن چاوشی

کد آهنگ پیشواز محسن چاوشی|آهنگ پیشواز  گوشی رو بردار|آهنگ پیشواز ایرانسل

کد آهنگ پیشواز ایرانسل گوشی رو بردار از محسن چاوشی

محسن چاوشی

--------- مشخصات کد ---------

     کد : 2211127  

نام اثر : گوشی رو بردار
نام صاحب اثر : محسن چاوشی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

------------ متن آهنگ ------------

دلواپس و بی تابم
 باز امشبم بی خوابم
ازت خبر ندارمو
 تا خود صبح بیدارم
حس خوبی ندارم
 چشام همش به ساعته
می پرسم این چه حسیه
یکی میگه خیانته
گوشی رو بردار تا صدات
 یه ذره ارومم کنه
این نفسای اخره
 دلم داره جون می کنه
همش دارم فکر می کنم
دست یکی تو دستته
دارم می میرم ای خدا
 فکر می کنم حقیقته
دلواپس و بی تابم
 باز امشبم بی خوابم
ازت خبر ندارمو
تا خود صبح بیدام
حس خوبی ندارم
چشام همش به ساعته
می پرسم این چه حسیه
 یکی می گه خیانته
گوشی و بردار تا صدات
 یه ذره ارومم کنه
این نفسای اخره
 دلم داره جون می کنه
همش دارم فکر می کنم
 دست یکی تو دستته
دارم می میرم ای خدا
 فکر می کنم حقیقته

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 7575 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

کد آهنگ پیشواز ایرانسل

کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل

۹۵/۰۹/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی