ابزار وبمستر

سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۱۹ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار رفیق نیمه راه از بهنام صفوی

کد آوای انتظار رفیق نیمه راه از بهنام صفوی

کد آوای انتظار همراه اول|کد آوای انتظار بهنام صفوی|کد آوای انتظار بهنام صفوی رفیق نیمه راه|کد آوای انتظار همراه اول رفیق نیمه راه از بهنام صفوی|متن آهنگ رفیق نیمه راه بهنام صفوی|کد آوای انتظار البوم عشق من باش بهنام صفوی

کد آوای انتظار همراه اول رفیق نیمه راه از بهنام صفوی

کد آوای انتظار بهنام صفوی

---------- مشخصات کد -----------

نام اثر :رفیق نیمه راه
نام صاحب اثر : بهنام صفوی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

------------ پخش آنلاین -----------

رفیق نیمه راه(1)  کد: 32010

رفیق نیمه راه(2)  کد: 32011
    

--------- متن آهنگ ---------

برای قلب عاشقم ، لاف صداقتو نزن
خودت می دونی که دیگه رو شده دستت واسه من
فکر کردی این بار می تونم که بگذرم از اشتباهت
وقتی پر از دو روی ، تو اون دوتا چشم سیات
فکر کردی این بار می تونم که بگذرم از اشتباهت
وقتی پر از دو روی ، تو اون دوتا چشم سیات
با اون همه خاطره باز می خوام فراموشت کنم
می شکنم اما این دفعه برنده ی بازی منم
می خوام ازت جدا بشم ، یه ذره تنها بمونی
رفیق نیمه راه من ، دیره واسه پشیمونی
فکر می کنی نمی دونم ، چشات پر از دو رنگیه
می خوای بگم که این روزها دلت کجاست ، پیش کیه
اگه می بینی ساکتم ، چیزی به روت نمیارم
بدون که ارزش نداری ، مردی دیگه تو باورم
با اون همه خاطره باز می خوام فراموشت کنم
می شکنم اما این دفعه برنده ی بازی منم
می خوام ازت جدا بشم ، یه ذره تنها بمونی
رفیق نیمه راه من ، دیره واسه پشیمونی
با اون همه خاطره باز می خوام فراموشت کنم
می شکنم اما این دفعه برنده ی بازی منم
می خوام ازت جدا بشم ، یه ذره تنها بمونی
رفیق نیمه راه من ، دیره واسه پشیمونی

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

آوای انتظار آلبوم عشق من باش بهنام صفوی

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار بهنام صفوی

کد آوای انتظار جدید بهنام صفوی

کد آوای انتظار همراه اول

۹۵/۰۸/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی