ابزار وبمستر

چهارشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۱۵ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار عشق بی نظیر بهنام صفوی

کد آوای انتظار عشق بی نظیر بهنام صفوی

کد آوای انتظار همراه اول|کد آوای انتظار بهنام صفوی|کد آوای انتظار بهنام صفوی عشق بی نظیر|کد آوای انتظار همراه اول عشق بی نظیر از بهنام صفوی|متن آهنگ عشق بی نظیر بهنام صفوی|کد آوای انتظار البوم آرامش بهنام صفوی

کد آوای انتظار همراه اول عشق بی نظیر از بهنام صفوی

کد آوای انتظار بهنام صفوی

---------- مشخصات کد -----------

   کد : 30655 

نام اثر : عشق بی نظیر
نام صاحب اثر : بهنام صفوی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

------------ پخش آنلاین -----------
        

--------- متن آهنگ ---------

درست وقتی‌ که لبخندت رو دیدم

همون لحظه به آرزوم رسیدم

بذار دنیا مو پای تو بریزم

بذار حس کنم اینجایی عزیزم

با اینکه تازه به دلم نشستی

یه حسی میگه خیلی‌ وقته هستی‌

تو تصویر یه رویای قدیمی‌

عزیزم تو تمومه زندگیمی

خودت که میدونی‌ عاشق چشماتم

من تا آخر این زندگی‌ همراتم

حرفمو باور کن خیلی‌ دوست دارم

من بی‌ عشق تو از زندگی‌ بیزارم


میترسم یه روزی ازم جدا شی‌

میترسم دیگه عاشقم نباشی‌

همیشه نگران عشقمونم

عزیزم بذار عاشقت بمونم

ببین پر شده از تو روزگارم

به غیر از تو کسی‌ رو دوست ندارم

واسه من تو یه عشق بی‌ نظیری

به این راحتی‌ از دلم نمیری

خودت که میدونی‌ عاشق چشماتم

من تا آخر این زندگی‌ همراتم

حرفمو باور کن خیلی‌ دوست دارم

من بی‌ عشق تو از زندگی‌ بیزارم


خودت که میدونی‌ عاشق چشماتم

من تا آخر این زندگی‌ همراتم

حرفمو باور کن خیلی‌ دوست دارم

من بی‌ عشق تو از زندگی‌ بیزارم

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

آوای انتظار آلبوم آرامش بهنام صفوی

آوای انتظار عشق بی نظیر بهنام صفوی

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار بهنام صفوی

کد آوای انتظار جدید بهنام صفوی

کد آوای انتظار همراه اول

۹۵/۰۷/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی