کد آوای انتظار همراه اول|آوای انتظار حجت اشرف زاده|آوای انتظار مادر دلم شکست از حجت اشرف زاده|آوای انتظار مادر دلم شکست

کد آوای انتظار همراه اول مادر دلم شکست از حجت اشرف زاده

کد آوای انتظار حجت اشرف زاده | pishvazsara.blog.ir

---------- مشخصات کد -----------

کد:82175

نام اثر : ماه و ماهی
نام صاحب اثر : حجت اشرف زاده

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------
  مادر دلم شکست| کد: 82175

--------- متن آهنگ ---------

دلم شکست کجایی
دلم شکست
دلم شکست کجایی
دلم شکست

دلم شکست کجایی که نوشخند زنی
به یک اشاره دلم را دوباره بند زنی
دوباره وصله ای از بوسه های دلچسبت
بر این سفال ترک خورده ام به چند زنی؟

دلم شکست کجایی
دلم شکست
دلم شکست کجایی
دلم شکست

دلم شکست کجایی که نوشخند زنی
به یک اشاره دلم را دوباره بند زنی
دوباره وصله ای از بوسه های دلچسبت
بر این سفال ترک خورده ام به چند زنی؟

دلم شکسته دل دوستان شکسته مباد
کسی چنین که منم از زمانه خسته مباد
وطن تویی و غریب آنکه از تو دور افتاد
به روی هیچ کس آغوش دوست بسته مباد

دلم شکست کجایی
دلم شکست
دلم شکست کجایی
دلم شکست

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir