ابزار وبمستر

شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۶:۳۳ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار هویت بابک جهانبخش

کد آوای انتظار هویت بابک جهانبخش

کد آوای انتظار بابک جهانبخش|کد آهنگ پیشواز همراه اول بابک جهانبخش|کد آوای انتظار هویت بابک جهانبخش|کد آوای انتظار همراه اول هویت |متن آهنگ هویت بابک جهانبخش|کد آوای انتظار آلبوم مدار بی قراری بابک جهانبخش

کد آوای انتظار همراه اول هویت از بابک جهانبخش

کد آوای انتظار مدار بی قراری

---------- مشخصات کد -----------

   کد : 70346

نام اثر : هویت
نام صاحب اثر : بابک جهانبخش

نام آلبوم: مدار بی قراری

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

------------ پخش آنلاین -----------
        

--------- متن آهنگ ---------

تو رو خواستن مثه تقدیر فراتر از ارادم بود

فراموش میشدم چونکه همیشه تورو یادم بود

تورو خواستن شبیه خون تویه رگهام پیچیده

دردامو به بغضم هویت میده

نه به این همه تنهایی نه به بغض اعتراض دارم

به اندازه ی خوبیات به دردتم نیاز دارم

نه به این همه تنهایی نه به تو اعتراض دارم

به اندازه ی خوبیات به دردتم نیاز دارم

میسوختم تا مبادا که یه آان گم شی تو تاریکی

کجا به جز کنار من به عشق اینقدر نزدیکی

الان که غرق تحصیلی نگو بم که تورو باختم

خود من این بتو از تو تویه ذهن منه ساختم

تو بخشی از منی هر چند تمومش انتظار بوده

روی شخصیتم انگار غمت تاثیر گذار بوده

نه به این همه تنهایی نه به بغض اعتراض دارم

به اندازه ی خوبیات به دردتم نیاز دارم

نه به این همه تنهایی نه به تو اعتراض دارم

به اندازه ی خوبیات به دردتم نیاز دارم

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

آوای انتظار آلبوم مدار بی قراری بابک جهانبخش

آوای انتظار مدار بی قراری بابک جهانبخش

آوای انتظار هویت بابک جهانبخش

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آهنگ پیشواز همراه اول بابک جهانبخش

کد آوای انتظار بابک جهانبخش

کد آوای انتظار همراه اول

۹۵/۰۷/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی