کد آهنگ پیشواز ایرانسل|آهنگ پیشواز محمد علیزاده|کد آهنگ پیشواز عشقم این روزا

کد آهنگ پیشواز ایرانسل  عشقم این روزا از محمد علیزاده

کد  پیشواز محمد علیزاده به نام عشقم این روزا

--------- مشخصات کد ---------

   کد :89931   

نام اثر : عشقم این روزا
نام صاحب اثر : محمد علیزاده

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

دلی رو زیر پا گذاشتی که قبل تو شکستگی داشت

حال منه عاشق به کی بجز تو بستگی داشت

تهش واسه من و تو چی داشت

یه گوشه از تمام دنیا تو قلب تو برای من بود

کفره ولی میگم چشای تو خدای من بود

شروعت انتهای من بود

عشقم این روزا هوای تو هوامو بد کرده

یکی برات دوباره تب کرده باور کن

عشقم باور کن که باورم نمیشه تنهایی

میبینمت هنوزم اینجایی باور کن


دلتنگی یعنی تو دلشوره یعنی تو

تو بی من میمیری ، میمیرم من بی تو

عشقم این روزا هوای تو هوامو بد کرده

یکی برات دوباره تب کرده باور کن

عشقم باور کن که باورم نمیشه تنهایی

میبینمت هنوزم اینجایی باور کن

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 7575 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir