ابزار وبمستر

شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۲ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار همراه اول خسته ام از میثم ابراهیمی و محمد علیزاده

کد آوای انتظار همراه اول خسته ام از میثم ابراهیمی و محمد علیزاده

کد آوای انتظار همراه اول|کد آوای انتظار خسته ام|کد آوای انتظار میثم ابراهیمی و محمد علیزاده|کد آوای انتظار همراه اول میثم ابراهیمی|کد آوای انتظار خسته ام میثم ابراهیمی و محمد علیزاده|کد آهنگ پیشواز میثم ابراهیمی خسته ام

کد آوای انتظار همراه اول خسته ام از میثم ابراهیمی و محمد علیزاده

کد آوای انتظار همراه اول میثم ابراهیمی

--------- مشخصات کد ---------

       کد خسته ام بخش(1) : 83028

       کد خسته ام بخش(2) : 83029

       کد خسته ام بخش(3) : 83030

نام اثر : خسته ام
نام صاحب اثر : میثم ابراهیمی و محمد علیزاده

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

       خسته ام بخش(1) : 83028


        خسته ام بخش(2) : 83029


       خسته ام بخش(3) : 83030

--------- متن آهنگ ---------

خسته م مثل یه قایق شکسته م که چشم رو درد دنیا بسته م

چشای بسته تو کی میبینه غصه ی منو

خسته م که دیگه کوله بارو بسته م غم تو میمونه رو دستم

چه بد دادی جواب گریه ها و غصه خوردنو

دلت نخواست بمونی و باهام یه حس تازه تر بسازی

دلت نخواست خطر کنی بیای

همش می ترسیدی ببازی دلت نخواست

نگو نشد میشد اگه می خواستی اما رفتی با اینکه خسته م اما عاشقم

دلم می خواست یجور دیگه میشد ته مسیر زندگیمون

دلم می خواست تا آخرش یه ریز ادامه داشت عاشقیمون

دلم می خواست تموم نشه نری تو بهترین از هر کی دیدم حالا می فهمم عاشقم


خسته ام تو نیستی من همیشه هستم

برات مهم نیست حتی یکم که کشتی دل من اینجوری به غرق گل نشست

خسته م برای تو یه حس مبهمم آخه چی میدونی تو از غمم

چجوری تو نفهمیدی چی میشه خیلی فاجعه س

دلت نخواست بمونی و باهام یه حس تازه تر بسازی

دلت نخواست خطر کنی بیای

همش می ترسیدی ببازی دلت نخواست

نگو نشد میشد اگه می خواستی اما رفتی با اینکه خسته م اما عاشقم

دلم می خواست یجور دیگه میشد ته مسیر زندگیمون

دلم می خواست تا آخرش یه ریز ادامه داشت عاشقیمون

دلم می خواست تموم نشه نری تو بهترین از هر کی دیدم حالا می فهمم عاشقم

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آهنگ پیشواز همراه اول میثم ابراهیمی

کد آوای انتظار خسته ام میثم ابراهیمی

کد آوای انتظار میثم ابراهیمی

کد آوای انتظار همراه اول

۹۵/۰۷/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی