ابزار وبمستر

پنجشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۰۰ ق.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار همراه اول هوس باز از مسعود صادقلو

کد آوای انتظار همراه اول هوس باز از مسعود صادقلو

کد آوای انتظار همراه اول|آوای انتظار مسعود صادقلو|کد آوای انتظار هوس باز مسعود صادقلو|آوای انتظار هوس باز

کد آوای انتظار همراه اول هوس باز از مسعود صادقلو

هوس باز از مسعود صادقلو

--------- مشخصات ---------

کد: هنوز منتشر نشده است...به محض انتشار توسط اپراتور کد قرار خواهد گرفت

نام اثر : هوس باز
نام صاحب اثر : مسعود صادقلو

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

من قلبم و دادم واسه اون چشمای زیبات

تو رفتی با غریبه ها نشستی هوس بار

من عمرم و دادم واسه اون نگاه گیرات

تو یه بی لیاقتی ندیدی منو نگو نه دست بردار

آخه دیوونه چرا نمیفهمی من عاشقتم دیوونه

کی مثل من اینجوری با تو میمونه دیوونه

رد نشو از عشق من

آخه دیوونه کی مثل من اینجوری میمیره برات دیوونه

کی مثل من اینجوری قدر میدونه دیوونه

رد نشو از عشق من

♫♫♫♫♫♫

عشقم نگم برات بذار میگم برات

اونا یه شب دو شب عاشقتن بعد دیگه بای بای

من مردونه خواستمت نقهمیدی ای وای

آخه دیوونه چرا نمیفهمی من عاشقتم دیوونه

کی مثل من اینجوری با تو میمونه دیوونه

رد نشو از عشق من

آخه دیوونه کی مثل من اینجوری میمیره برات دیوونه

کی مثل من اینجوری قدر میدونه دیوونه

رد نشو از عشق من

آخه دیوونه چرا نمیفهمی من عاشقتم دیوونه

کی مثل من اینجوری با تو میمونه دیوونه

رد نشو از عشق من

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir
۹۶/۰۱/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۳)

چرا کدش نیی���😭
کدش کو ؟؟؟😐
کدش کو؟؟؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی