کد آوای انتظار همراه اول|کد آوای انتظار محسن چاوشی|کد آوای انتظار فندک تب دار محسن چاوشی|آوای انتظار فندک تب دار

آوای انتظار همراه اول فندک تب دار از محسن چاوشی

فندک تب دار از محسن چاوشی

--------- مشخصات کد ---------

   کد : به محض انتشار توسط اپراتور همراه اول قرار خواهد گرفت

نام اثر : فندک تب دار
نام صاحب اثر : محسن چاوشی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

خط رو پیشونیم چشمای بارونیم

دستای لرزونم پاهای بی جونم

روح سرگردونم گل های ایونم

حتی چوب سیگارم فندک تب دارم

دوست دارم برگردی

خنده ی غمگینم پلک های سنگینم

الکل تو خونم خونه ی زندونم

خونه ی متروکم گل های گلدونم

بار روی دوشم شونه ی داغونم

دوست دارم برگردی دوست دارم برگردی

تو عهدی که با من بسته بودی

مگر بحر شکستن بسته بودی

تو سنگین دل چرا از روز اول

نگفتی دل به رفتن بسته بودی

نگفتی دل به رفتن بسته بودی

بغضای پنهونم چشمای گریونم

حال خوب و بدم و به چشات مدیونم

بغضای پنهونم چشمای گریونم

حال خوب و بدم و به چشات مدیونم

خیلی دلتنگ ان نمی خوای برگردی

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir