کد آوای انتظار همراه اول|کد آوای انتظار سامان جلیلی|آوای انتظار سامان جلیلی به نام پناه

کد آوای انتظار همراه اول پناه از سامان جلیلی

آوای انتظار پناه از سامان جلیلی

---------- مشخصات کد -----------

   کد : به محض انتشار توسط اپراتور همراه اول کد قرار خواهد گرفت 

نام اثر : پناه
نام صاحب اثر : سامان جلیلی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

------------ پخش آنلاین -----------

--------- متن آهنگ ---------

پناه آخر من باش ، شده رویات همه چیزم

دارم ترسامو هر لحظه تو آغوش تو میریزم

یه باور جهان من با احساس تو درگیره

یه عمره باورم میرم تو هوست نفسگیره

نمی خوام دل بسوزونه کسی از بین آدم ها

تو که ناجی م نباشی همون بهتر بشم تنها

همیشه درد تنهایی یه باری شد روی دوشت

تو این دنیای بی رحمی نذار کم شم از اغوشت

نذار کم شم از اغوشت نذار کم شم از اغوشت


کنار اومد دلت هر بار با تکرار گناه من

چقد عشق تو بی مرزه بازم شد جون پناه من

تموم توبه هایی شکستم مونده توی قلبم

یه پرسش توی ذهنم هست کی آدم میشه این آدم

نمی خوام دل بسوزونه کسی از بین آدم ها

تو که ناجی م نباشی همون بهتر بشم تنها

همیشه درد تنهایی یه باری شد روی دوشت

تو این دنیای بی رحمی نذار کم شم از اغوشت

نذار کم شم از اغوشت نذار کم شم از اغوشت

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir