کد آهنگ پیشواز ایرانسل|کد آهنگ پیشواز میثم ابراهیمی|کد آهنگ پیشواز تو باعث شدی|آهنگ پیشواز تو باعث شدی از میثم ابراهیمی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل تو باعث شدی از میثم ابراهیمی

آلبوم تیک از میثم ابراهیمی

--------- مشخصات کد ---------

نام اثر : تو باعث شدی
نام صاحب اثر : میثم ابراهیمی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------
تو باعث شدی بخش اول| کد: 611182
تو باعث شدی بخش دوم| کد: 611183
تو باعث شدی بخش سوم| کد: 611184

--------- متن آهنگ ---------

تو باعثـ شدی بشکنم

از هرچی عشقه دل بکنم

عزیز من

نمیشه ببینم تورو نه حرف تازه ای نمونده نه با تو نه با خودم

نه با خودم

غریبه م به چشمای تو وای ازم دور دنیای تو

به کی بگم هنوز مث اول عشاقم چشامو برده سیل غم

خودت بگو به کی بگم

همیشه رو دلم زخم زدی

تو اومدی

که زندگی مو زیر و رو کنی

که کشتن منو شروع کنی

تو خودت بگو به کی بگم

کوتاه اومدم و بد شدی عوض شدی

به جز جدایی چاره ای نبود

توو آسمون ستاره ای نبود

دیره دیگه حالا چی بگم

دروغ بود از عشق هرکی گفت

زیر بارون به یادم بیوفت

دلم شکست

خنده ی حس غیر ممکنه

ساخته شد دلم که ساده بشکنه

تو یادت هست

تو یادت هست

اسیرم تو احساس بد

خیلی سنگینه یه قطره اشک سرد

به کی بگم هنوز مث اول عاشقم

چشامو برده سیل غم

خودت بگو به کی بگم

همیشه رو دلم زخم زدی

تو اومدی

که زندگی مو زیر و رو کنی

که کشتن منو شروع کنی

تو خودت بگو به کی بگم

کوتاه اومدم و بد شدی عوض شدی

به جز جدایی چاره ای نبود

توو آسمون ستاره ای نبود

دیره دیگه حالا چی بگم

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 7575 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir