ابزار وبمستر

يكشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۲۱ ب.ظ milad bahrami
کد آهنگ پیشواز ایرانسل تیتراژ ماه عسل 96 محمد علیزاده

کد آهنگ پیشواز ایرانسل تیتراژ ماه عسل 96 محمد علیزاده

کد آهنگ پیشواز ایرانسل|کد آهنگ پیشواز ایرانسل ماه عسل 96 محمد علیزاده |کد آهنگ پیشواز تیتراژ ماه عسل

کد آهنگ پیشواز ایرانسل ماه عسل از محمد علیزاده

کد آوای انتظار محمد علیزاده تیتراژ ماه عسل 96

--------- مشخصات کد ---------

کد:هنوز منتشر نشده...به محض انتشار در همین پست قرار خواهد گرفت

نام اثر :ماه عسل
نام صاحب اثر : محمد علیزاده

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

چشاتو برنگردون از منی که اون چشارو دیدم از تو
بگیر دار و ندارمو بگیر هرچی که دارمو فقط نرو
نگام که میکنی حالم با حال آسمون فرقی نداره
دلت وقتی که میگیره میگم امشب باید بارون بباره
نگو توی این شبا نمیدونی من چیه دردم
من که هیچ جایی به جز تو بغلت گریه نکردم
نفسم از نفست چرا یه شب تو این هوا جدا نمیشه
میدونی هیچ کسی غیر از تو برام به خدا خدا نمیشه

♫♫♫♫♫♫

محاله تا ته دنیا کسی جوری که من هر ثانیه مردم بری تو بمیره
محاله یک نفر پیدا شه این عشقو بتونه یک نفس از لحظه های من بگیره
نگو توی این شبا نمیدونی من چیه دردم
من که هیچ جایی به جز تو بغلت گریه نکردم
نفسم از نفست چرا یه شب تو این هوا جدا نمیشه
میدونی هیچ کسی غیر از تو برام به خدا خدا نمیشه
نگو توی این شبا نمیدونی من چیه دردم
من که هیچ جایی به جز تو بغلت گریه نکردم
نفسم از نفست چرا یه شب تو این هوا جدا نمیشه
میدونی هیچ کسی غیر از تو برام به خدا خدا نمیشه

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 7575 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

آهنگ پیشواز ماه عسل 96

آهنگ پیشواز ماه عسل 96 محمد علیزاده

کد آهنگ پیشواز ایرانسل

کد آهنگ پیشواز ماه عسل 96

۹۶/۰۳/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۲)

آقا خواهش میکنم هرچه زودتر بزارید کدش رو ممنونم
فریدون الهی
سلام الان این اهنگ ۳ ماه شد منتشر شده چرا کد اشو نمیزارید خاهش ان بزارید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی