کد آهنگ پیشواز ایرانسل|کد آهنگ پیشواز میثم ابراهیمی|کد آهنگ پیشواز سکوت |آهنگ پیشواز سکوت  از میثم ابراهیمی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل سکوت  از میثم ابراهیمی

آلبوم تیک از میثم ابراهیمی

--------- مشخصات کد ---------

نام اثر : سکوت
نام صاحب اثر : میثم ابراهیمی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------
سکوت  | کد: 611191

--------- متن آهنگ ---------

این سکوت چشمام به نفعته

خودت می دونی که قلبم طرفته

ولی عاشقی همینه کسی به پای کسی نمیشینه

می دونم عشقم خاطره می شه برات

تو که نمی دونی دل عشاق منو میسوزونی

می دونم نمی مونی یه روزی میری

می دونم که یه روز حرفتو پس می گیری

با اینکه من هنوز مراقب این عشقم

منو تا آخر قصه جدا میشیم از دل هم

نمی تونی بمونی پای دلم

تو منو میسپری آخرش عشقم دست خودم

از همین می ترسم

می دونم که یه روز صبح که بیدار بشم نیسی پیشم

نزار که بیشتر وابسته بشم

مطمئنم که تو یه کاری می دی عشقم

دست دلم

بی خودی نیست ترسم

یه طرف قلبت یکی دیگست

یه بار دیدم توی دستات ازش یه عکس

واسم بدترین عذابه کاشکی بیدار شم ببینم یه خوابه

اخه هنوزم دوست داره تورو دلم

راهی نمی مونه واسه قلب این عاشق دیوونه

واست یکی دیگه عزیزه عزیزم

من فقط تنهایی یه گوشه ی زندگیتم

دیر و زود میگذری از رو دلم عشقم

منو تا آخر قصه جدا میشیم از دل هم

نمی تونی بمونی پای دلم

تو منو میسپری آخرش عشقم دست خودم

بی خودی نیست ترسم

می دونم که یه روز صبح که بیدار بشم نیسی پیشم

نزار که بیشتر وابسته بشم

مطمئنم که تو یه کاری می دی عشقم

دست خودم

بیخودی نیست ترسم

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 7575 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir