ابزار وبمستر

جمعه, ۲۳ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۳ ب.ظ milad bahrami
کد آهنگ پیشواز ایرانسل عاشقانه از فرزاد فرزین

کد آهنگ پیشواز ایرانسل عاشقانه از فرزاد فرزین

کد کد آهنگ پیشواز ایرانسل|کد آهنگ پیشواز فرزاد فرزین|کد آهنگ پیشواز عاشقانه فرزاد فرزین|کد آهنگ پیشواز عاشقانه

کد آهنگ پیشواز ایرانسل عاشقانه از فرزاد فرزین

کد آهنگ پیشواز ایرانسل عاشقانه از فرزاد فرزین

--------- مشخصات ---------

کد: 55111789

نام اثر : عاشقانه
نام صاحب اثر : فرزاد فرزین

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

وقتی یاد تو میفتم بایدم تو هر نفس بغضم بگیره
من فراموشی بگیرم اون همه خاطره رو یادم نمیره
همه جا با توام عشقم همه جا کنارمی واسه همیشه

هر جای دنیا که باشیم ما که حسمون به هم عوض نمیشه , نمیشه
میدونی دوست دارم هر جا باشی حتی از من اگه جدا شی

بازم بغضت تو صدامه و عشقت تنها تکیه گاهمه
دوست دارم آرزومی هر جا میرم رو به رومی حسم با تو عاشقونه تو این حاله من یه نشونست


من که زندگی ندارم واسه من درد نبود تو کم نیست
آره زندگی موندم اما زندگی نکردنم دست خودم نیست , دست خودم نیست

شاید از خودت بپرسی عشقه دیوونت چرا آدم نمیشه
چرا بعد این همه سال حتی یک شب به تو حسم کم نمیشه , نمیشه

آخه دوست دارم هر جا باشی حتی از من اگه جدا شی
بازم بغضت تو صدامه و عشقت تنها تکیه گاهمه

دوست دارم آرزومی هر جا میرم رو به رومی حسم با تو عاشقونه تو این حاله من یه نشونست
میدونی دوست دارم آرزومی هر جا میرم رو به رومی
حسم با تو عاشقونه تو این حاله من یه نشونست

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 7575 ارسال کنید.

کد آهنگ پیشواز ایرانسل

کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل

کد آهنگ پیشواز سریال عاشقانه

کد آهنگ پیشواز عاشقانه فرزاد فرزین

۹۶/۰۴/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی