کد آهنگ پیشواز ایرانسل|آهنگ پیشواز محمد علیزاده|کد آهنگ پیشواز ایرانسل عشق من محمد علیزاده

آهنگ پیشواز ایرانسل عشق من از محمد علیزاده

عشق من محمد علیزاده

--------- مشخصات کد ---------

   کد : به محض انتشار توسط اپراتور ایرانسل قرار خواهد گرفت

نام اثر : محمد علیزاده
نام صاحب اثر : بهنام بانی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

عشق من تو اشتباه نکن بی رمق منو رها نکن
بزار که تکیه گاه تو بشه همین دل شکستم
با غمم غریبگی نکن سخت نگیر تو سادگی نکن
غمه تمومه عالمه تو لرزش صدای خستم
زندگی همین دقیقه هاست
عشق همین نگاه بین ماست
ببین پاهات نمیکشه بخوای بری به سمت اون در
بغض نکمن بخند عزیزمن ساکتو نبند عزیزمن
درست میگی عوض شدم یه کم توو این روزای آخر
عشق من تو اشتباه نکن بی رمق منو رها نکن
دلبره دل تموم من عاشق تو نمیشه
با توام میخوای بری صفر نه نگو دلم میگه برو
باز بگو برای دیدنت عشق تو عشق نمیشه
عشق من تو اشتباه نکن بی رمق منو رها نکن
بزار که تکیه گاه تو بشه همین دل شکستم
با غمم غریبگی نکن سخت نگیر تو سادگی نکن
غمه تمومه عالمه تو لرزش صدای خستم
زندگی همین دقیقه هاست
عشق همین نگاه بین ماست
ببین پاهات نمیکشه بخوای بری به سمت اون در
بغض نکمن بخند عزیزمن ساکتو نبند عزیزمن
درست میگی عوض شدم یه کم توو این روزای آخر
عشق من تو اشتباه نکن بی رمق منو رها نکن
دلبره دل تموم من عاشق تو نمیشه
با توام میخوای بری صفر نه نگو دلم میگه برو
باز بگو برای دیدنت عشق تو عشق نمیشه

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 7575 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir
منبع: pishvazsara.blog.ir