کد آهنگ پیشواز ایرانسل|کد آهنگ پیشواز میثم ابراهیمی|کد آهنگ پیشواز لبخند عروسکی|آهنگ پیشواز لبخند عروسکی از میثم ابراهیمی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل لبخند عروسکی از میثم ابراهیمی

آلبوم تیک از میثم ابراهیمی

--------- مشخصات کد ---------

نام اثر : لبخند عروسکی
نام صاحب اثر : میثم ابراهیمی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------
لبخند عروسکی بخش اول| کد: 611173
لبخند عروسکی بخش دوم| کد: 611174

--------- متن آهنگ ---------

تو می مونی تو زندگیم
چقد خوب
شدی تموم دلخوشیم
چقد خوب
خوبه که با من راحتی
لبخندای عروسکیت به دل من میشینه عزیزم
چقد خوب

عکس تو رو دیده بودم تو فالم
فکر می کردم خیلی خوش خیالم
این احساسم
آشناست واسم
انگاری که تو رو خیلی وقته که من میشناسم

هماهنگه دل و قلبامون
یکی ان حرفامون
همه ما رو با دست نشونمون میدن

دقیقه ها وقتی با منی
پیشتم پیشمی
به سلیقه ی ما جلو میرن

هماهنگه دل و قلبامون
یکی ان حرفامون
همه ما رو با دست نشونمون میدن

باب دلمه این حالتم
راحتم
با اینی که از هر کی جز تو دل بردیم
متن آهنگ لبخند عروسکی میثم ابراهیمی

نیومده ها تا حالا مثل ماها
تو کل شهر پیچیده اسم ماها
دستاتو بده پس به من
دستبند بزن به دست من
ببین زومه رو من و تو همه نگاها

تو می بری دل منو مثل هربار
این امانتی رو پیشت نگه دار
دنیام پره از ستاره
تا وقتی که میدونم چشای تو منو دوسم داره

هماهنگه دل و قلبامون
یکی ان حرفامون
همه ما رو با دست نشونمون میدن

دقیقه ها وقتی با منی
پیشتم پیشمی
به سلیقه ی ما جلو میرن

هماهنگه دل و قلبامون
یکی ان حرفامون
همه ما رو با دست نشونمون میدن

باب دلمه این حالتم
راحتم
با اینی که از هر کی جز تو دل بردیم

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 7575 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir