ابزار وبمستر

شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۴:۳۱ ب.ظ milad bahrami
کد آهنگ پیشواز ایرانسل چشم های تو از سامان جلیلی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل چشم های تو از سامان جلیلی


کد آهنگ پیشواز ایرانسل|کد آهنگ پیشواز ایرانسل سامان جلیلی|کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل از سامان جلیلی|کد آهنگ پیشواز چشم های تو|کد آهنگ پیشواز آهنگ چشم های تو|کد آهنگ پیشواز ایرانسل چشم های تو سامان جلیلی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل چشم های تو از سامان جلیلی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل چشم های تو از سامان جلیلی


کد :  491327

نام اثر : چشم های تو

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز


پخش آنلاین



متن آهنگ
چشمایه تو توو حسو حاله خوب من دست داره
نگاه من به سمته چشمایه تو بن بست داره
کنار تو هرچی محاله داره ممکن میشه
با بودنت دلخوشیام دوباره مزمن میشه
همیشه از تو دور شدن حالمو ابری کرده
آرامشم به یاد تو همیشه بر میگرده
حرفایه تو برایه من شنیدنی تر میشه
معجزه ی حضور تو قابل باور میشه

باور این که با تو باشم منو عاشق کرده
این سرنوشتو بودنت با من موافق کرده
به یاد تو هستمو عشقه من عمیقتر میشه
مسیر من به سمت تو داره دقیقتر میشه
همیشه از تو دور شدن حالمو ابری کرده
آرامشم به یاد تو همیشه بر میگرده
حرفایه تو برایه من شنیدنی تر میشه
معجزه ی حضور تو قابل باور میشه

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 7575 ارسال کنید.

پیشواز سرا pishvazsara.ir

کد آهنگ پیشواز ایرانسل

کد آهنگ پیشواز ایرانسل سامان جلیلی

کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل

کد آهنگ پیشواز سامان جلیلی

کد آهنگ پیشواز چشمهای تو سامان جلیلی

۹۵/۰۷/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی