ابزار وبمستر

شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۵ ب.ظ milad bahrami
کد آهنگ پیشواز ایرانسل چه خوبه حالم اشوان

کد آهنگ پیشواز ایرانسل چه خوبه حالم اشوان

کد آهنگ پیشواز ایرانسل|کد آهنگ پیشواز ایرانسل اشوان|کد آهنگ پیشواز ایرانسل چه خوبه حالم|کدآهنگ پیشواز چه خوبه حالم اشوان|کدآهنگ پیشواز اشوان به نام چه خوبه حالم|کد آهنگ پیشواز ایرانسل چه خوبه حالم اشوان برای محرم 95

کد آهنگ پیشواز ایرانسل چه خوبه حالم از اشوان

کد آهنگ پیشواز ایرانسل چه خوبه حالم اشوان

--------- مشخصات کد ---------

       کد چه خوبه حالم بخش(1) : 55111389

       کد چه خوبه حالم بخش(2) : 55111390

نام اثر : چه خوبه حالم
نام صاحب اثر : اشوان

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

       چه خوبه حالم بخش(1) : کد 55111389


       چه خوبه حالم بخش(2) : کد 55111390

--------- متن آهنگ ---------

آخ که دیگه دلم میگه تموم دنیای منی

ستاره های آسمون و واسه تو میارم زمین

اخ که تو تک ستاره ی شبای تیره و تارمی

آرزو هام تو مشتمه وقتی تومیگی با منی

ای وای باور نمیکنم که تو رو دارم

ای وای نمیدونم نباشی چیه چارم

میخوام اینو همه دنیا بدونن

اونایی که عاشق نیستن دیوونن

اخ که دیگه دلم میگه تموم دنیای منی

ستاره های آسمون و واسه تو میارم زمین

اخ که تو تک ستاره ی شبای تیره و تارمی

آرزو هام تو مشتمه وقتی تومیگی با منی

ای وای باور نمیکنم که تو رو دارم

ای وای نمیدونم نباشی چیه چارم

میخوام اینو همه دنیا بدونن

اونایی که عاشق نیستن دیوونن

ببین چه خوبه حالم . آخه من تو رو دارم ..

اگه یهروز تو رو نبینمت تمومه کارم ..

ببین چه خوبه حالم . آخه من تو رو دارم ..

اگه یهروز تو رو نبینمت تمومه کارم ..

اینو بدون من هر جایی که باشم

نمیشه از تو و نگات جدا شم

نمیشه که یه لحظه بی تو سر شه

میشه زندگیم واسه تو یه نفر شه

اینو بدون من هر جایی که باشم

نمیشهاز تو و نگات جدا شم

نمیشه که یه لحظه بی تو سر شه

میشه زندگیم واسه تو یه نفر شه

ببین چه خوبه حالم . آخه من تو رو دارم ..

اگه یهروز تو رو نبینمت تمومه کارم ..

ببین چه خوبه حالم . آخه من تو رو دارم ..

اخ که دیگه دلم میگه

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 7575 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

کد آهنگ پیشواز اشوان

کد آهنگ پیشواز ایرانسل

کد آهنگ پیشواز ایرانسل اشوان

کد آهنگ پیشواز چه خوبه حالم اشوان

۹۵/۰۷/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی