ابزار وبمستر

شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۴۷ ب.ظ milad bahrami
کد آهنگ پیشواز تو را دارم چه غم دارم از علی فانی

کد آهنگ پیشواز تو را دارم چه غم دارم از علی فانی

کد آهنگ پیشواز علی فانی|آهنگ پیشواز ایرانسل|آهنگ پیشواز تو را دارم چه غم دارم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل تو را دارم چه غم دارم از علی فانی

کد آوای انتظار علی فانی

--------- مشخصات کد ---------

نام اثر :تو را دارم چه غم دارم
نام صاحب اثر : علی فانی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------
تو را دارم چه غم دارم بخش(1) | کد: 711108
تو را دارم چه غم دارم بخش(2) | کد: 711109

--------- متن آهنگ ---------

تو را دارم چه غم دارم ابوالفضل علمدارم

چه سان نئش تو بردارم چه سان رو بر حرم آرم

نه قوت در کمر دارم ابوالفضل علمدارم

نگهبان حرم عباس امید خواهرم عباس

پناه دخترم عباس چه سان نئش تو بردارم

بیا برگرد خیمه ای کِس و کارم من و تنهنا نزار ای علمدارم

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

کد آهنگ پیشواز ایرانسل

کد آهنگ پیشواز ایرانسل علی فانی

کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل

کد آهنگ پیشواز علی فانی

۹۵/۰۹/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی