کد آهنگ پیشواز میثم ابراهیمی|آهنگ پیشواز میثم ابراهیمی|آهنگ پیشواز ایرانسل خواب

کد آهنگ پیشواز ایرانسل خواب از حامد همایون

میثم ابراهیمی - خواب

--------- مشخصات کد ---------

       کد : به محص انتشار توسط اپراتور ایرانسل کد قرار خواهد گرفت       

نام اثر : خواب
نام صاحب اثر : میثم ابراهیمی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

جدیدا خوابتو باز زیاد میبینم
هر روز یه خبر از تو میاد میبینم
که حالتو تو خوب نیست مثل خودم
من دیگه خسته شدم
هیچوقت خیالم از رفتنت جمع نشد
علاقم به تو کم نشد
با اینکه نیستی پیشم تو هنوزم مال خودم میدونم
تو همین مسیر به سمتت میام دستامو بگیر
واسه یدفعه عشمونو جدی بگیر
خودت میدونی که بیشتر از هرکی چشاتو میخوام
عشق منی تویی همه دنیام

پای این آرزوی قدیمی بمون
خودتو برسون تو یه دستای من
هنوزم مثل همون قدیمه چشات
زندگیه چشات دنیای من
منو برگدون تو به همون حالتم
هرجوری که شده حتی یک ساعتم
میخوام بشینم باز پای حرفای تو
توچشمای تو زل بزنم

 همین مسیر به سمتت میام دستامو بگیر
واسه یدفعه عشمونو جدی بگیر
خودت میدونی که بیشتر از هرکی چشاتو میخوام
عشق منی تویی همه دنیام

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 7575 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir