ابزار وبمستر

يكشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۰ ب.ظ milad bahrami
کد آهنگ پیشواز دلگیری از ماکان بند

کد آهنگ پیشواز دلگیری از ماکان بند

کد آهنگ پیشواز ایرانسل|آهنگ پیشواز ایرانسل ماکان بند|کد آهنگ پیشواز دلگیری ماکان بند|آهنگ پیشواز دلگیری

کد آهنگ پیشواز ایرانسل دلگیری از ماکان بند

کد آهنگ پیشواز دلگیری از ماکان بند

--------- مشخصات کد ---------

   کد : به محض انتشار توسط اپراتور همراه اول قرار خواهد گرفت

نام اثر : هر بار این درو
نام صاحب اثر : ماکان بند

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------
دلگیری بخش اول| کد: 33111904
  دلگیری بخش دوم| کد: 33111905
  دلگیری بخش سوم| کد: 33111906

--------- متن آهنگ ---------

بد کاری دستم میدی ، از توو دستم میری

میدونم آخرش هم میمونه باهام دل گیری

نمیذاره تاثیری ، رو دلِ تو اصلا

اینکه من وابسته ام ، تو بری میترسم

من واسه چشمات دلِ تنگم پُره میرستم

بد شده انگاری حال من نیست دستم

من واسه چشمات دلِ تنگم پُره میرستم

بد شده انگاری حال من نیست دستم

دوباره این قـــلب بی قراره ، آروم نداره که طاقت بیاره

نگو که چشمات دوسَم نداره ، دوسَم نداره

بد کاری دستم میدی ، از توو دستم میری

میدونم آخرش هم میمونه باهام دل گیری

نمیذاره تاثیری ، رو دلِ تو اصلا

اینکه من وابسته ام ، تو بری میترسم

من واسه چشمات دلِ تنگم پُره میرستم

بد شده انگاری حال من نیست دستم

من واسه چشمات دلِ تنگم پُره میرستم

بد شده انگاری حال من نیست دستم

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 7575 ارسال کنید.

کد آهنگ پیشواز ایرانسل

کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل

کد آهنگ پیشواز دلگیری

کد پیشواز دلگیری ماکان بند

۹۶/۰۵/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی