کد آهنگ پیشواز ایرانسل|آهنگ پیشواز شهاب مظفری|کد آهنگ پیشواز مگه دیوونه حالیته

کد آهنگ پیشواز ایرانسل مگه دیوونه حالیته از شهاب مظفری

دانلود آهنگ شهاب مظفری به نام مگه دیوونه حالیته

---------- مشخصات کد -----------

   کد : به محض انتشار توسط اپراتور ایرانسل قرار خواهد گرفت   

نام اثر : مگه دیوونه حالیته
نام صاحب اثر : شهاب مظفری

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------

--------- متن آهنگ ---------

مثه آبی که میریزه واسه جمع کردنش دیره دلی که بشکنه هیچ وقت دیگه آروم نمیگیره
تا وقتی که خدایی هست رفیقه راه من باشه تو هر جایی زمین خوردی شاید از آه من باشه

به غیر از عشقو آرامش چه احساسی بهت دادم که حقم جای خالیته
بازم دستام میلرزند بازم به گریه افتادم مگه دیوونه حالیته

ببین همپای این رگبار دارم تو کوچه میبارم تمومه لحظه هامونو باید زنده نگه دارم
فقط خوابه تو میتونه تو شبهایی که بارونه یه مرد سختو مغرورو به خاکستر بنشونه
مگه دیوونه حالیته


مثه آبی که میریزه واسه جمع کردنش دیره دلی که بشکنه هیچ وقت دیگه آروم نمیگیره
تا وقتی که خدایی هست رفیقه راه من باشه تو هر جایی زمین خوردی شاید از آه من باشه

به غیر از عشقو آرامش چه احساسی بهت دادم که حقم جای خالیته
بازم دستام میلرزند بازم به گریه افتادم مگه دیوونه حالیته

ببین همپای این رگبار دارم تو کوچه میبارم تمومه لحظه هامونو باید زنده نگه دارم
فقط خوابه تو میتونه تو شبهایی که بارونه یه مرد سختو مغرورو به خاکستر بنشونه
مگه دیوونه حالیته

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 7575 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir