ابزار وبمستر

دوشنبه, ۶ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۲۴ ب.ظ milad bahrami
کد آهنگ پیشواز هر چی تو بخوای محسن یگانه

کد آهنگ پیشواز هر چی تو بخوای محسن یگانه

کد آهنگ پیشواز ایرانسل|آهنگ پیشواز محسن یگانه|کد آهنگ پیشواز محسن یگانه هر چی تو بخوای|آهنگ پیشواز هر چی تو بخوای

کد هنگ پیشواز ایرانسل هر چی تو بخوای از محسن یگانه

کد هنگ پیشواز محسن یگانه

--------- مشخصات کد ---------

نام اثر : هر چی تو بخوای
نام صاحب اثر : محسن یگانه

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

--------- پخش آنلاین ---------
هر چی تو بخوای بخش 1  | کد:33110238
هر چی تو بخوای بخش 2  | کد:33110239
هر چی تو بخوای بخش 3  | کد:33110240

--------- متن آهنگ ---------

تبتو از لحظه های من نگیر این همون داغی که میپرستمت
وقتی که دستاتو میگیرم ببین اختیاره کل دنیا دستمه
من که یه عمره پر از بغضم ببین واسه یه لبخند تو چه میکنم
زندگی دلیله بغضه من نبود تو نمیخندی تو نمیخندی که گریه میکنم
دیگه بعد از این سمته من بیای هر چی تو بگی هر چی تو بخوای
دیگه بعد از این سمته من بیای هر چی تو بگی هر چی تو بخوای

خودتو پایین میاری پای من که تو رو پیدا کنم فقط همین
چیزی جز افتادن از چشمای تو منو از بالا نمیزنه زمین
از خودم خیلی خجالت میکشم وقتی حتی از منم دلت پره
وقتی حالتو عوض نمیکنم بودنه من به چه دردی میخوره
تبتو از لحظه های من نگیر
دیگه بعد از این سمته من بیای هر چی تو بگی هر چی تو بخوای
دیگه بعد از این سمته من بیای هر چی تو بگی هر چی تو بخوای

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 7575 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

کد آهنگ پیشواز ایرانسل

کد آهنگ پیشواز جدید ایرانسل

کد آهنگ پیشواز هر چی تو بگی هر چی تو بخوای

کد پیشواز هر چی تو بگی محسن یگانه

۹۵/۱۰/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی