ابزار وبمستر

شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۳۰ ب.ظ milad bahrami
کد آوای انتظار آره سیروان خسروی

کد آوای انتظار آره سیروان خسروی

کد آوای انتظار سیروان خسروی|کد آهنگ پیشواز همراه اول سیروان خسروی|کد آوای انتظار آره سیروان خسروی |کد آوای انتظار همراه اول آره |متن آهنگ آره سیروان خسروی|کد آوای انتظار آلبوم ساعت 9 سیروان خسروی

کد آوای انتظار همراه اول آره از سیروان خسروی

کد آوای انتظار آلبوم ساعت 9 از سیروان خسروی

---------- مشخصات کد -----------

   کد : 33290

نام اثر : آره
نام صاحب اثر : سیروان خسروی

نام آلبوم: ساعت 9

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز

------------ پخش آنلاین -----------
        

--------- متن آهنگ ---------

من دوست دارم قد ستاره های آسمون
اگه تو دوستم داری ، بیا و پیش من بمون
وقتی تو با من باشی ، انگار دنیا مال منه
همه ی خوشبختی ها میاد به من سر می زنه
آره ، خیلی دوست دارم ، آره ، خیلی زیاد
آره ، تو مال منی ، آره ، اگه دلت بخواد
آره ، خیلی دوست دارم ، آره ، خیلی زیاد
آره ، تو مال منی ، آره ، اگه دلت بخواد
اون که می میره برات ، دیوونته ، خود منم
حتی نمی تونم یه لحظه ازت دل بکنم
با تو خوشحالم ، بی تو زندگی معنا نداره
دلم همیشه برای دیدنت بی قراره
آره ، خیلی دوست دارم ، آره ، خیلی زیاد
آره ، تو مال منی ، آره ، اگه دلت بخواد
آره ، خیلی دوست دارم ، آره ، خیلی زیاد
آره ، تو مال منی ، آره ، اگه دلت بخواد
آره ، خیلی دوست دارم ، آره ، خیلی زیاد
آره ، تو مال منی ، آره ، اگه دلت بخواد
آره ، خیلی دوست دارم ، آره ، خیلی زیاد
آره ، تو مال منی ، آره ، اگه دلت بخواد
من دوست دارم قد ستاره های آسمون
اگه تو دوستم داری ، بیا و پیش من بمون

--------- نحوه فعالسازی ---------

برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir

آوای انتظار آره از سیروان خسروی

آوای انتظار آلبوم ساعت نه سیروان خسروی

کد آهنگ پیشواز همراه اول

کد آوای انتظار سیروان خسروی

کد آوای انتظار همراه اول

۹۵/۰۷/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
milad bahrami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی