کد آوای انتظار همراه اول|کد آهنگ پیشواز همراه اول|کد اوای انتظار همراه اول حسین توکلی|کد آوای انتظار آهنگ منو ببخش از حسین توکلی|کد آوای انتظار آهنگ حسین توکلی به نام منو ببخش|آهنگ پیشواز حسین توکلی به نام منو ببخش|کد آوای انتظار حسین توکلی

کد آوای انتظار همراه اول آهنگ منو ببخش از حسین توکلی

کد آوای انتظار آهنگ منو ببخش از حسین توکلی

کد بخش اول منو ببخش : 86858

کد بخش دوم منو ببخش : 86859

نام اثر : منو ببخش

نام صاحب اثر: حسین توکلی

قیمت : 300 تومان

اعتبار : 30 روز


پخش آنلاین بخش 1 - کد 86858



پخش آنلاین بخش 2 - کد 86859
 

متن آهنگ

منو ببخش اگه برات اونی که خواستی نشدم
یه دنیا حرف داشتم ولی حرفامو ریختم تو خودم
با اینکه بد شدم ولی دله منو نمیشکنی هنوز به فکر چشمای همیشه بیداره منی
بارونیه هوایه من یه کاری کن برای من بذار درایه بسته وا شه
من با یه کوله بار غم بازم سراغت اومدم که قلبه من پیشه تو جا شه
کنار من بودی ولی چرا ندیدمت ببخش دل نگرونه من شدی اضافه شد غمت ببخش
حاله منو عوض کنو به لحظه هام نفس بده قلبمو میدم به نگاهت قلبمو ساده پس نده
بارونیه هوایه من یه کاری کن برای من بذار درایه بسته وا شه
من با یه کوله بار غم بازم سراغت اومدم که قلبه من پیشه تو جا شه


برای فعالسازی،کد آهنگ مورد نظر را از طریق پیامک به شماره 8989 ارسال کنید.
پیشواز سرا pishvazsara.ir